​​​​​

گاهنامه مدیر یک نشریه الکترونیکی است که با هدف ترویج دانش مدیریت و ساده سازی مفاهیم این رشته علمی برای آحاد جامعه منتشر می گردد. در گاهنامه مدیر، هدف بر آن است تا از طریق انتشار مطالب و نکات فاخر و ارزشمند، موجبات ارتقاء دانش، نگرش و بینش مخاطبان از جمله مدیران، کارشناسان و کارآفرینان محترم فراهم آید.
بازنشر نظرات و نوشته های جذّاب و دارای ارزش مطالعه؛ تولید گزارش های موضوعی؛ آموزش، مشاوره و پژوهش؛ معرفی ابتکارات، نوآوری ها و راه حل های مدیریتی؛ و … از جمله دیگر اهداف مهم گاهنامه مدیر می باشد.گاهنامه مدیر، مرجعی است برای تمام کسانی که خواهان یادگیری دانش مدیریت به زبانی ساده و کاربردی هستند.( به نقل از خود وبسایت)

نشریه الکترونیکی گاهنامه مدیر

پادکست رخ

پادکست رخ داستان زندگی کسانی است که قسمتی از تاریخ را رقم زده اند . این پادکست ها به همت و تلاش ستودنی جناب آقای امیر سودبخش تهیه و منتشر می شود.

پادکست رخ

پادکست رخ - داستان زندگی بزرگانی که تاریخ را رقم زده اند.

سرای تاریخ

سرای تاریخ

وب سایت سرای تاریخ توانسته با بهره گیری از مطالب متنوع تاریخی از جمله معرفی مشاهیر تاریخی ، کتاب های تاریخی، تصاویر تاریخی، ویدئوهای تاریخی و .... سلیقه های مختلف علاقه مندان به این حوزه را پوشش دهد.

سرای تاریخ - سایت تاریخی ، مقالات ، داستان های تاریخی

شعرگرام

شعرگرام به همت تعدادی از جوانان ایرانی و با پشتیبانی انتشارات پارس رسانه با هدف گسترش شعر و ادب فارسی، آشنایی با عرفان و فرهنگ ایرانی و نیز پرورش ارزش های انسانی و اخلاقی طراحی و پیاده سازی شده است.بهره برداری و استفاده از محتوای این سایت غیر انتفاعی و فرهنگی برای همیشه آزاد و رایگان خواهد بود.موتور جستجوی سایت بر اساس فن آوری های مدرن طراحی شده و بسیار سریع و قدرتمند می باشد. کاربران این سایت اجازه اظهار نظر و مباحثه بر روی هر شعر و نیز به طور جداگانه بر روی هر بیت را خواهند داشت. آنها همچنین قادر خواهند بود علاقه مندی خود به هر شعر یا بیت خاصی از آن را اعلام نمایند تا در آینده محبوب ترین اشعار و بیت ها معرفی شوند. ( به نقل از خود سایت)

شعرگرام - پایگاه شعر و ادب پارسی

نرم افزار 4000 واژه ضروری انگلیسی

در این نرم افزار، یکی از جدیدترین الگوریتم های پیشرفته حفظ لغات را پیاده سازی نموده ایم تا بیشترین بازده را در مدت زمان کوتاهی فراهم نماییم.فایل های صوتی برنامه با استفاده از قوی ترین برنامه های مبدل صدا، تبدیل شده اند تا به کیفیتی مطلوب و در عین حال حجمی مناسب دست یابیم.
تصاویر لغات برنامه نیز به صورت دستچین شده، از تصاویر واقعی و با کیفیت بالا تهیه شده است تا یادگیری لغات را جذاب نمایید. ( به نقل از خود سایت)

نرم افزار 4000 واژه ضروری انگلیسی

کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها

ما در کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها تمام سعی‌مان را کرده‌ایم که مطالب کاربردی و مورد نیاز کسب و کارها را ارائه کنیم؛ به خصوص آن‌هایی که تاکنون فعالیت جدی‌ای در شبکه های اجتماعی نداشته‌اند یا از فعالیت‌‌های خود نتیجه مطلوبی نگرفته‌اند.ایمیل خود را وارد کنید، کتاب را دریافت و مطالعه کنید. امیدواریم مطالب آن برای شما سودمند باشد. خوشحال می‌شویم پس از مطالعه، به ما بازخورد بدهید و به ما کمک کنید تا در به‌روزرسانی ‌های آینده مطالب آن را بهبود دهیم. (به نقل از خود سایت)

کتاب مدیریت شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها 

انگلیسی را قورت بده

اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده! همانطور که از نامش پیداست در زمینه آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

در این اپلیکیشن کاربران با بازی و سرگرمی به یادگیری زبان انگلیسی خواهند پرداخت. موضوعی که سبب هیجان انگیز شدن یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری در حین بازی خواهد شد.این اپلیکیشن یادگیری زبان را در شما تقویت می‌کند و به شما می‌آموزد چطور از اشتباهات جلوگیری کنید، چگونه دیکشنری لغات را به نحو مؤثرتری فراگیرید و درنهایت چطور مهارت‌های شنیداری، گفتاری و نوشتاری خود را افزایش دهید.( به نقل از وبنا)

لینک دانلود اپلیکیشن انگلیسی را قورت بده

استادشیم

وب سایت آموزشی استاد شیم با تیمی تخصصی در رشته‌های تحصیلی مختلف و با هدف ترویج آموزش‌های نوین و به روز سعی در سهولت فراگیری جامعه‌ی آموزشی ایران دارد. دوره‌های آموزشی استادشیم برای همه امکان یادگیری را فراهم می کند.دوره‌های وبسایت استادشیم در دسته‌های دوره‌های رایگان، محبوب‌ترین دوره‌ها و دوره‌های در فرآیند انتشار ارائه شده است. این وبسایت دوره‌های آموزشی خود را در زمینه‌های معماری، زبان خارجی، طراحی و گرافیک، نرم‌افزارهای عمومی و برنامه‌نویسی و نرم‌افزار ارائه کرده است.( به نقل از وبنا)

استاد شیم- مرجع تخصصی آموزش آنلاین ویدئوی فارسی

مخفف

مخفف دات کام

علامت اختصاری، حروف اختصاری، کوته‌نگاشت، سرنام یا سرواژه در واقع کوتاه شدهٔ یک عبارت می‌باشد که به آن مخفف می گویند و معمولاً آن را از حروف اول یک کلمه یا عبارت می‌سازند.مخفف دات کام از تیرماه ۱۳۹۰ به عنوان اولین و جامع‌ترین پایگاه فرهنگ لغت از کلمات اختصاری در زمینه‌های کامپیوتر، تکنولوژی، سازمانی، پزشکی و... شروع به فعالیت کرد. ( به نقل از خود سایت )

مخفف- مرجع کلمات و اصطلاحات اختصاری

بوکاپو - وب سایت خلاصه کتاب

خلاصه کتاب های روز دنیا

بوکاپو بهترین سایت خلاصه کتاب در ایران است. کتاب‌هایی در حوزه‌های مدیریت و رهبری، روانشناسی، کارآفرینی، توسعه و مهارت‌های فردی و... . اگر سرتان شلوغ است و وقت کافی برای مطالعه کتاب ندارید، بوکاپو به شما کمک می‌کند تا با دسترسی به خلاصه کتاب‌های روز و تاثیرگذار دنیا به صورت صوتی و متنی، نکات کلیدی آن‌ها دریابید و از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید. ( به نقل از خبرگزاری تابناک)

بوکاپو- دریچه ای به سوی خلاصه کتاب های روز دنیا