فیلم اموزشی نصب میکروتیک در vmware

این فیلم رو قبلا  رکورد کرده بودم  توی  چند تا انجمن  گذاشته بودم دیدم اینجا  جاش  خالیه  امیدوارم  مفید واقع بشه ..


http://www.mediafire.com/download/72vz28el7zgi7on/Mikrotik_OS_installation_on_Vmware-CISCOPERSIAN.BLOGSKY.COM.rar

نظرات 1 + ارسال نظر
anitfilter@gmail.com پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ

با سلام دوست عزیز
بنده سیستم عامل میکروتیک رو روی vm نصب کردم اما زمان آی پی دادن در قسمت setup به میکروتیک مشکل دارم . دو کارت شبکه مجازی vm بر روی سیستم من نصب می کند که ip آونا 192.168.74.1 و کارت شبکه دوم 192.168.180.1 هستش و ip کارت وایرلس که اینترنت بهش وصل شده 192.168.88.22 هست. لطفا نحوه کانفیگ میکروتیک رو برای آپی اولیه گرفتن رو بزارید با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد